Min sambo och jag bara bråkar om bröllopet...
Jobbigt läge och så trist att detta ska ställa till humöret för er. Jag kan ju bara säga att mitt bröllop ska gå till som jag och min sambo vill. Nu har ju jag inga jobbiga föräldrar eller svärföräldrar så jag har ingen erfarenhet av de problem som kan komma upp. Jag kan bara tipsa om att åter igen prata med din sambo och försöka få honom att förstå vad du känner inför detta. Visst han vill ju så klart att hans föräldrar ska tycka att det är roligt att komma men det finns gränser till hur mycket de ska få styra tycker jag i alla fall. transporten tycker jag som någon redan nämnt att lägga fram en taxi lista, lekar .....varför? om du verkligen avskyr dem så otroligt mycket tycker jag att de ska respektera detta försöka prata med dem om det. Vickningen tycker jag du ska lösa så som en annan sa att säg bara att ni har löst det och så plockar ni fram buffen igen. Om din mamma inte vill ha mer i köket så är det så, hennes kök = hennes regler. Jag hoppas verkligen att ni löser det och att de nervösa nerverna släpper för er båda. lycka till!