Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
Hej alla! Jag hoppar gärna in i den här tråden, är nämligen också i planering av ett litet mysigt smygbröllop. :) Jag och min sambo har gjort några tappra försök till att planera ett klassiskt bröllop med lokal, gäster, mat och hela fadderullan. Men det har aldrig känts som vi, utan mest för att göra släkt och vänner nöjda. Vi insåg till slut att vi ska bara vara vi två på vår dag, och det har känts så bra i magen varje gång jag tänker på det upplägget! :)
Vi har har haft ett riktigt bra team work med att hitta fina och matchande kläder som vi ska ha, så det är ordnat. Vi har nyligen även bestämt vilka ringar vi ska ha, och dom ska inhandlas så fort vi kommit fram till vad vi vill gravera in i dom. :P
Det vi hittills har planerat är en lättsam bröllopsdag med vigsel utomhus under en förhoppningsvis varm och regnfri sensommardag (med bara vi, vigselförrättare och två för oss okända vittnen), picknick efteråt, lite fotografering, gå på restaurang och resten av kvällen vara hemma i lägenheten och mysa, kanske köpa något lyxigare kvällssnacks och dricka. Två veckor efter kommer vi åka på en resa vi länge drömt om, pengarna kommer alltså spenderas på den. Iihh, det känns tokbra! :)