Smulan skrev 2012-08-07 10:41:19 följande:
Majjja köp köp köp ;) fast bara om den känns rätt det vill säga =). Våra kostade 1700kr tillsammans=) billigt och bra tyckte vi...nu är det ju titanringar och inga riktiga diamanter men vi älskar dem.
jakother skrev 2012-08-06 23:02:55 följande:
Vår hund har slitit bort hans armband när hon bråka ute på en promenad, så han ska få ett nytt! =) Det är säkert nån glad oärlig människa som bär det just nu men vad jag hoppas världens sämsta samvete! =P
Pyssla lite extra också, gjorde en hårblomma, vad säger ni.. ska jag ha den på mig? Sambons kommentar: "Men ska det vara så mycket krimskrams, du vet jag jag tycker.. jag kan inget om sånt där etc etc etc....." =P
haha
Mitt hår kommer stå uppåt som en tuppkam(jag har sidcut på andra siden!) sen är det brunt inte rött som ljuset fått håret att se ut =)
Den tycker jag du ska ha...den var jätte fin och håller med majjja speciellt till ditt korta hår=).
Dina insprirations bilder är super fina, fast det har jag ju sagt förut ;)Hoppas den är rätt nu då när du får tillbaka den. När får du klänningen? Det blir nog som du säger lättare att se då när du har den vilken frisyr du ska ha.
Jag själv hade tänkt mig enkelt uppsatt med en knut i bak men på bröllopsdagen så bestämde jag, syrran, min svåger och min man för att det var snyggare utsläppt i bak=)....det passade klänningen bättre=). Och jag kände mig super vacker faktiskt.
Det ordnar sig ville jag säga ;).
Den borde komma nästa vecka om jag räknat rätt, är skitnervös att jag inte ska tycka om den! Jag är ingen långklännings-tjej alls, men jag hoppas att jag ska tycka om den då den väl sitter på. Är beredd på att den kommer behöva sys upp men förhoppningsvis behövs inte mer än så.
Ja det hoppas jag verkligen att det är. Det var visserligen bara en bokstav som var fel, men jag vet med mig att om jag inte fixar det så kommer jag att gå runt och irritera mig på det där sen. Ist för "I Evighet" så står det "I Ewighet", inte så snyggt