tracit skrev 2012-09-12 23:34:18 följande:
Kände mig helt lost hos floristen, för det enda jag visste var att jag vill ha vit och grön bukett. Hon visade dock massa olika alternativ, och jag fastnade till slut för en "vanlig" bukett med till största del gräddvita rosor och lite grönt. Tråkigt och vanligt kanske, men jag tycker det känns fint. Min favoritblomma är annars vita liljor, men efter att ha funderat lite har jag kommit fram till att det kanske blir svårt att få det snyggt.
MariaMagdalena skrev 2012-09-12 18:28:17 följande:
Då var kyrkan bokad!
Det blir denna!
Valet känns verkligen superbra! Fotografen är bokad, och jag funderar på att fråga en kompis som är frisör om hon skulle vilja fixa mitt hår och smink, eller om jag ska fixa det själv, jag har inte riktigt bestämt mig än. Sen är det det här med färgvalet.... Jag ska byta ut snörningen i klänningen och matcha med sambons väst och kravatt, men i vilken färg? Lila hade kanske varit snyggt?
Vilka färger har ni tänkt?
Åh, vilken fantastiskt vacker kyrka! Grattis
Får lägga upp foto på vår kyrka efteråt, vill ju inte riskera att röja min identitet, haha
Smidigt att känna en frisör, det hade jag också gärna gjort
Lila är snyggt! Vi har haft det som alternativ också, men min sambo kommer nog ha grön kravatt. Vad ska din sambo ha för kläder i övrigt?
Grönt och vitt låter otroligt fint! Vad för grönfärg har ni valt, en mörkare eller ljusare? =)
Ja visst är den fin! Den kyrkan blev utvald till Sveriges vackraste för några år sedan och är väldigt poppis så jag är väldigt glad att det fanns tid för oss just på vårt datum
Min sambo kommer nog ha en vanlig svart kostym, väst och kravatt i ev lila men sen ska han väl ha en skjorta oxå.... Vad brukar dom ha för färg på den?