MariaMagdalena skrev 2012-08-20 08:18:54 följande:
Du menar söndag 27:e januari? Vi gifter oss nämligen på lördagen den 26:e
Dom som fått veta har väl mest tyckt att det var på tiden Dom verkar tycka att vi borde ha gjort detta för 10 år sen Men alla har bara varit positiv iaf och det känns ju skönt
Haha, är alldeles kärleksyr tror jag
Jag menar fredag 25:e januari.
jakother skrev 2012-08-20 08:19:21 följande:
Det där tycker jag är oerhört kul med vår son som fyller fem i september.. han vet om det och har så gjort iaf hela sommaren, men han har inte sagt ett ord, vi har sagt till honom att det är en hemlighet och ja, han har hållit tyst! =)
Åh vad sött, riktigt bra jobbat av honom :)
Smulan skrev 2012-08-20 09:10:26 följande:
tracit skrev 2012-08-19 22:14:10 följande:
Smulan - det kanske du har skrivit tidigare i tråden förresten, sorry! Ska läsa bakåt
Ja det var väldigt skönt att slippa tänka på maten bara att glida in och välja mat=). Ur gott var det också! Vi tog en lite dyrare resturang och tog förrätt, huvudrätt och efterrätt bara för att det skulle vara EXTRA FINT
. Ha ha ja då kan ni nog inte berätta för henne hihi vet hur 7 åringar är med att hålla hemligheter ;)
Det är lugnt jag kan berätta igen men du får väldigt gärna läsa hela tråden ändå ;).
Vi berättade för våra syskon och föräldrar veckan innan och de tog det jätte bra och var jätte lyckliga att vi äntligen skulle göra det. De hjälpte till syrran med hår och smink och mamma, pappa och svärmor med mat och tårta dagen efter
. De andra fick redan på fejan ha ha ha en del via telefon och andra sms dock eftersom vi inte ville att de skulle få se det via fejan. ALLA tog det jätte bra och inga sura miner bara lyckönskningar. Det var ju det vi trodde men man är ju ändå nervös=).
Vad skönt att alla tog det bra! Jag är rädd att framförallt min far och mina svägerskor kommer bli besvikna, men min förhoppning är ju att alla förstår och blir glada för vår skull när det fått sjunka in lite. Sedan kommer det ju finnas foton att visa
Hoppas det här pirret i magen lägger sig lite snart, jag satt uppe till ett i natt och kollade på klänningar och ringar :-O