Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
Precis! Vart är det bäst att köpa gerbera hos blomsterlandet eller en florist? Antar att jag måste beställa lite i förväg.??
Precis! Vart är det bäst att köpa gerbera hos blomsterlandet eller en florist? Antar att jag måste beställa lite i förväg.??
Majjja ok då ska jag beställa nu då.
Åh vad roligt att det börjar närma sig ett datum nu ;) Jag håller tummarna för att ni får det precis som ni vill ha det!
Ja köp klänningen nu jag köpte min så fort jag såg den....nu hade jag ju visserligen kortare tid på mig men ändå=).
Ja datumet var inte viktigt för oss heller...alla har frågat oss om det eftersom vi råkade ta prinsessan Viktorias födelsedag men det upptäckte vi långt senare....ha ha ja ja nu lär ju min mormor uppe i himelen vara nöjd i alla fall ;).
Jo lokal och sånt där känns mer viktigt!
Majjja - grattis vad roligt=)
Så klart du måste få ha krona=) det spelar ingen roll om man varit gift innan eller inte. Ett bröllop är ett bröllop ;) då ska man göra exakt som man vill =D
Åh den var ju jätte fin majjja=) förstår att du vill låna den=) kommer bli jätte fint=).
det blir nog jätte snyggt=)
Imorgon är det sista OSA dagen och vi väntar på 6 st svar nu (det är 6 familjer totalt 10-15 st beroende på om barn och fästman kommer med) =) än så länge ska 42 st komma av 66-71 st och 12 st har tackat nej pga av förhinder. Wohooo kommer bli sååååå kul! Troligen kommer minst 4 st till tacka nej (de är gamla och har långt att åka). På torsdag eller fredag ska vi beställa mat och tårta=) Weeiiiiiii så kul och sååååå SKÖNT att få lite avbockat från listan. Idag beställde jag också rosa gerbera som vi ska hämta på fredagen den 10 aug. Sen har jag kvar att köpa vin, dricka, chokladtryfflar, pappersduk, te, kaffe, mjölk, grädde, saft, bröd, dekorstenar och lite annat smått. Sen fixa lokalen så klart ;)
majjja - förstår det...jag är glad att vi bara hade två månader att vänta på jag hade blivit tokig om det var längre ;)
=) låter bra det jakother=)
Vad har du tänkt att köpa till honom? Vi har inte gett varandra något....vi har inte råd just nu. Men det kommer nog nån gång=).
Inte så långt kvar nu=)