Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
btw, nu står jag med locktången och försöker få lite ideér på frisyr
btw, nu står jag med locktången och försöker få lite ideér på frisyr
Välkommen =)
Vad roligt med ett nyårsbröllop! Vi har 12-årig förlovningsdag då och hade lite funderingar på att oxå ha bröllopet då, men det föll ist på sambons 40-års dag
Sambon har en kostym sen tidigare som han själv vill ha, hade jag själv fått välja hade jag nog velat köpa honom en som är sydd lite annorlunda, men något ska han väl få bestämma själv kanske Haha! Han är så spinkig och lång så det är skitsvårt att hitta något som sitter bra på honom, längdmässigt skulle han behöva L-XL men på bredden M.
Men hur känns den nu då, känns den väldigt tight? Prova att ta på dig klänningen med typ ett linne och pula in en tröja under det och känn hur det skulle vara med lite mer mage =)
Här är vi nog klara tror jag... Jag har inte bestämt mig än om jag ska ha några blommor eller inte. Hur ska ni göra? Å så underkläderna är oinköpta. Var ute i helgen och provade hundra olika modeller tror jag men fastnade inte för en enda Men det är ju ett litet tag kvar så det ordnar sig nog. Fast nu när du skrev 7 veckor så kom jag ju lite till insikt.... Det är ju bara 7 veckor kvar för mig med När brukar prällen höra av sig??
Wihoo! Frågade min kompis som är frisör om hon kan tänka sig fixa mitt hår på den stora dagen och visst kunde hon det så skönt att slippa tänka på det! Jag har velat in i det sista om jag ska fixa hår och smink själv men då vi har så pass tidig vigsel (11:00 iom att vi har ett plan att passa på annan ort) så är jag rädd att jag inte kommer hinna med allt jag vill och samtidigt få det bra. Jag börjar bli lite nervös tror jag! Prästen borde höra av sig snart tycker jag och vi borde ta tag i det där med musiken. Ska kontakta fotografen igen oxå och boka in ett möte. Plötsligt känns det som att tiden bara rusar iväg
Välkommen hit Bewi