majjja skrev 2012-12-29 10:25:53 följande:
Denna var ju ruskigt söt också :)
www.interflora.se/order.asp?ProductCategoryID... Men som sagt, för att det ska bli rätt så är det bra om du ringer butiken o förklarar att det ska vaa exakt som på bilden i så fall, eftersom de annars kan ta andra blommor om de inte har dem hemma.
Den där gillar jag jättemycket! Har kollat på den, men kan som inte bestämma mig till fullo
Det måste alltså inte vara rosor, jag är väldigt öppen för förslag, men jag vill helst inte ha en slapp tulpanbukett iaf
ev2013 skrev 2012-12-29 10:38:19 följande:
Smart!
Tänkte jag skulle gå runt lite i olika blomsterbutiker i min närhet och se vad de har för blomsterutbud, typ färdiga buketter, men även i "snittkylen" ...har två stycken butiker ca 400 meter från min ytterdörr.
Dock vet jag inte rikigt om jag "vågar" prata med dom rikigt än, av någon konstig annledning känner jag mig lite fåning så fort jag skall prata om vårt "smyg"bröllop ... dels så känns det så vuxet, ( inte riktigt insett att jag och min blivande faktiskt e vuxna nu, 27 och 31) och sen så e jag rädd att någon skall höra, som känner igen mig.
Var för någon vecka sedan i en butik som säljer brudklänningar... grymt jobbigt... kände mig som ett vilset dagisbarn ;)
( dock e jag helt 100 på att detta är det rätta... så inte av den annledningen jag känner mig fåning ;) )
Vi skall gita oss utan att någon vet om det, två veckor innan vi åker på resa, samma dag som vi går på planet postar vi kort från fotograferingen til nära och kära, som avslöjar oss.
Majjja: www.interflora.se/order.asp?ProductCategoryID Tack för tipsen och råden... denna var ju super fin! Hmmm jag kanske inte skal stirra mig blint på rosor... finns ju faktiskt andra fina blommor oxå ;)
Vi har alldeles för många blomterbutiker här i vår lilla stad tycker jag, jag tror jag skulle få ännu mera huvudvärk om jag skulle gå in och fråga runt
Jag var först insnöad på callor, mejlade runt lite till olika ställen här runtomkring men dom skulle beställas hem långt i förväg och var rätt dyra så jag la ner dom tankarna lite.