Smulan skrev 2012-08-10 10:05:54 följande:
Nej du har verkligen kommit in i en klänningsfälla ha ha ja tyllen är super söt så den håller jag på ;) Du får klura och sen meddela här så jag vet är ju bara såååå nyfiken ha ha ha. Jag lär ju hänga kvar ett tag till för det är ju så kul det här.
Vad roligt att han hittade en ring han också=) Då hoppas vi att det blir kanon bra. En månad känns långt nu men när vardagen är i gång igen så säger det SWISCH! Så har du dina ringar=).
MariaMagdalena skrev 2012-08-09 20:47:33 följande:
Ja det ser inte allt för tokigt ut va Fast ringarna på bilden är som sagt alldeles för stora bägge två så det ska bli väldigt roligt att få prova dom riktiga tillsammans.
Nej det ser kanon bra ut som sagt. Jag har ju bara min vigselring på mig nu eftersom det blir för brett med både förlovning och vigsel ring men när ni visar era fina kombinationer så blir jag så himla sugen på att fixa till min förlovningsring. Har till och med sagt det till mannen min och han sa "Jaa det kan du väl göra" så jag tror att det betyder att jag får hihi. Vill göra min förlovningsring smalare och rugga upp ytan så att den passar mer färg mässigt med min titan ring (förlovningsringen är i vitguld och ser lite fel ut i nyansen när den är blank). Ska gå in och höra med en guldsmed vad de tror om det!
Det tycker jag absolut du ska göra om du känner för det =) Tror säkert dom kan göra din förlovningsring så den passar jättebra till vigselringen, dom om någon kan ju sånt där =)
Idag fick jag äntligen hem vigselringen igen efter omgraveringen plus en liten present från dom.... MEN, hör och häpna, det är fel igen! Fast den här gången vet jag faktiskt inte om jag orkar bry mig om det. Det som blivit fel denna gången är att dom inte graverade in även vårt förlovningsdatum i vigselringen så som jag hade från början (eftersom jag inte visste om jag skulle ha någon förlovningsring öht), men men, det kanske jag kan leva med om jag bara får hem den tilltänkta förlovningsringen och ser att den passar för då åker den iväg på gravering ist. Vilka klantarslen..