Nån som gift sig utan att haft sex (ofrivilligt)
Jag har vestibulit sen 4 år tillbaka och har inte haft penetrerande sex (alltså samlag) sedan innan dess. Jag träffade min blivande (vi förlovade oss för en månad sen) för snart tre år sen så vi har alltså aldrig haft penetrerande sex.
Jag mår väldigt psykiskt dåligt av detta, har gått hos många gynekologer men har nyligen flyttat och börjat hos en ny som verkar bra. Tyvärr sitter mycket i huvudet på mig, har haft psykiska problem med depression och ångest sen jag va liten så det är inget som går över på en sekund. Min mormor gick bort nyligen som jag stod väldigt nära och har sen dess i princip inte haft lust till nåt (förutom att säga ja till min blivande och drömma om mitt bröllop då). Men har ingen sexlust. När vi kramas och kysser varandra vill jag ha lust, men allt inombods säger emot, kanske för att det gör så fruktansvärt ont.
Till min fråga, finns det någon som varit med om samm sak, eller känner någon? Eller bara är väldigt klok? :)
Vi planerar att gifta oss 2014, men är det kontigt att göra det när man inte haft penetrerande sex och inte har ett jättebra sexliv i dagsläget??
Problemet är ju inte vår relation utan mina egna.