• lycklig01

hjälp med formulering ang klädfärger

Hej! vi gifter oss i december och kommer ha färgtema: Lila,silver och svart! Vi skulle önska att gästerna klär sig i det färgerna men vi villinte att det blir ett tvång! Jag hade tänkt formullera mig så här:

färgtema är Lila, silver & svart, ni får gärna klä er i de färgerna, men det är självklart valfritt!

Men jag tänkte om det finns någon som har ett bättre alternativ på formulering?

• Svar på tråden hjälp med formulering ang klädfärger
  • lycklig01

det är just det som jag är rädd för, vil inte att någon ska känna sig tvingad! tycker bara att det skulle vara fint på alla kort om vi går i samma färger alla! Men är rädd att det bara skapar irritation eller nå liknande! och det vill jag absolut inte! utan bara att om man vill så får man gärna välja de färgerna men att det absolut inte finns några måsten!

de jag har frågat tycker bara att det är kul med färgtema, men det kanske inte alla tycker!

• lycklig01

vi har nu bestämmt att vi tar bort önskan om klädfärg då detta inte var så viktigt utan mera en kul grej! och jag vill verkligen inte att någon ska kännas sig tvingad och bli irriterad istället! utan alla ska ha en bra dag :)

Svar på tråden hjälp med formulering ang klädfärger