• Anneli256

hjälp med formulering ang klädfärger

personligen hade jag nog känt mig tvingad att köpa något nytt..eller ha något i dom färgerna. Svart hade jag inte velat ha av ren princip.. och jag äger inte något i dom andra färgerna.. och jag hade inte velat komma i någon annan färg eftersom dom flesta kommer nog att följa ert önskemål. Däremot så var jag på en färgtema fest där färgen var röd..alla ombads ha något rött på sig. Det innebar att man kunde välja allt från en röd klänning.. till röda öronhängen..röd rosett i håret osv.. Hela outfitten behövde inte vara i den färgen..

Kanske lättare..

Färgtemat lila silver och svart är..vi hade önskat att ni något i en av färgerna bär

.Exakt vad är inte av så stor vikt, en kul grej absolut inget ni behöver följa helt strikt.

En slips en kjol ja något upptill eller nertill gör precis som du vill

Ett litet snabbrim :)

• Anneli256
    TheD skrev 2012-05-19 22:49:05 följande:

Om någon skulle skriva:"Klä er i rosa" och det var syftat på att vara klädd i den färgen från topp till tå då vette 17 om jag skulle komma!!!! Om man har något av den färgen ger mer frihet och då kan det vara något pyttelitet ;)

Håller med dig.. När jag går bort någon stans så vill jag också känna mig vacker..och det gör jag inte i vissa färger helt enkelt :) Dessutom att om jag ska köpa något nytt till en fest så vill jag att det ska vara något som jag kan använda vid andra tillfällen också.
Svar på tråden hjälp med formulering ang klädfärger