• Mimmi2012

Såhär blir vår dukning, vad tycks?

Såhär kommer vi att duka. Men blommorna kommer inte vara syréner (även om det är jättefint) utan ljus, ljus rosa rosor. Säg gärna vad ni tycker och om ni tycker något fattas eller kan tas bort :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-19 12:43
    Festprogrammet kommer inte ha helt vit utsida heller utan en text och liten bild på oss
  • Svar på tråden Såhär blir vår dukning, vad tycks?
  • Mimmi2012

Fast jag ska ha en svart sjal, skor med svarta detaljer på, svarta strån i min bukett. Det är en del av vårat färgtema

• Mimmi2012

Båda är faktiskt dunilinservetter. Dom kallar själva färgen för teal på Duni. Jag kunde inte hitta dukar som jag ville ha och då blev detta det bästa alternativet.

Mrs S 2012 skrev 2012-05-19 13:46:01 följande:
    Vad är det för turkos duk du har? Vi har också turkost som färgtema :)
  • Mimmi2012
    CoG skrev 2012-05-19 14:51:28 följande:
    Jag gillar kontrasterna och det kantiga så jag tycker att dukningen ser fin ut :)
    Ja, jag älskar det kantiga men man e så olika med det. Därför lite kul att få lite inputs från er andra så man kan tänka och testa lite sånt man själv kanske inte tänker på.
  • Mimmi2012

Jag har bara dukat lite snabbt och har inte alls tänkt på om glaset står på rätt sida eller inte, var bara ute efter själva helheten :) Men tack andå för tipset

Jag funderade på löpare ett tag men av ekonomiska anl så blev det såhär. Jag känner nog inte själv att det är så kantigt, tycker det är stilrent och snyggt med kanter. Jag gillar nog symmetri ha ha :)

Vad roligt att så många ändå har svarat :)

• Mimmi2012

Det är inga snören till festprogrammen utan det är vita organzapåsar som det ska läggas lite godis i :) Syns lite dåligt nu när dom ligger på den vita mallen till festprogrammen. Ska vara guldfärgat godis i sen :)

msE skrev 2012-05-22 16:18:16 följande:
    fin dukning! Gillar det svarta, blir grymt snyggt med det turkosa. Det svarta går ju dessutom igen i ramen på festprogrammet. Dock smälter festprogrammen in i duken lite mycket, men blir nog mycket bättre när det blir bild på framsidan. Kanske annan färg än vitt på snörena runt så dom syns lite tydligare? men de e lite överkurs...
Svar på tråden Såhär blir vår dukning, vad tycks?