du ä inte ensam jag grinar lilleskutt tårar var och varannan dag känns det som. alltifrån att klänningen sitter fel till att folk kommer få tråkigt på festen till familjekonflikter och kostnader. jag har i allafall kommit till insikten att jag aldrig kommer känna mig fin. jag ar precis som du gått ner en massa kilon bra jobbat till oss båda men ag har några var en 15 kilo. kommer inte hinna gå ner dom innan orkar inte ens försöka men tror att min blivande precis som din blivande älskar oss för dem vi är så som vi ser ut annars hade de aldrig velat gifta sig med oss. att din mamma anser att det ser konstigt ut när du har mindre bröst kan bero på att hon är van att se dig med mer av den varan. hur som haver är jag het övertygade att du kommer se fantastsik ut.
sen finns det bh som förminskar. Själv kommer jag lägga lite meer pengar och satsa på en wonderbra för att hålla taxöronen på plats för efter viktnedgången är det tomma påsar som också orsakat lite (läs) myket tårar.
lite lördas svammel... hur som haver du ville veta om fler kände som du och ja det finns fler...