Inlägg från: JacobsAnna |Visa alla inlägg
  • JacobsAnna

Ångest, oro, bara 2 veckor kvar. hjälp

Hej anonym!
    Ville bara säga att jag känner igen mig mycket. Gfiter mig den 16/6, och har både gråtit och varit fantastiskt lycklig den senaste veckan..
     dessutom har jag precis varit på Change och köpt en bh i storlek 75G.. fy farao för stora bröst, tycker jag med, men denna var faktiskt tillräckligt söt och fin för att jag ska känna mig bekväm ändå. trots att jag hade tänkt väga typ 5-10 kg mindre just nu än ad jag gör. Dessutom ger den tillräckligt mycket support för att jag ska kunna ha den under min axelbandlösa brudklänning. oså kombinerar jag den med ett par beiga hold-in mormorstosor för att klänningen ska falla snyggt trots att jag inte gått ner så mycket som jag tänkt..det jag vill säga att även fast det inte blir precis som jag tänkt, och jag ena dagen känner mig ledsen för det, så är det okej eftersom det som egentligen är viktigt är att jag ska gifta mig med världens bästa man.

Jag tror att det är viktigt att du letar reda på underkläder som är bekväma, för det är svårt att känna sig vacker i något som är allt för obekvämt. Hey, du har gått ner 30 kg, jag är övertygad om att du kommer vara supersnygg vilka underkläder du än väljer! Styrkekram!

Svar på tråden Ångest, oro, bara 2 veckor kvar. hjälp