Kuvert pris för Olles krog! Hjälp!!
hej
jag var där här om dagen, fick också samma pris då ca 1000 kr/pers.
det som ingick i det priset vi fick var
buffe
tårta
läsk
dekoration
blommor
frukt buffe
hur gjorde ni till slut?
hej
jag var där här om dagen, fick också samma pris då ca 1000 kr/pers.
det som ingick i det priset vi fick var
buffe
tårta
läsk
dekoration
blommor
frukt buffe
hur gjorde ni till slut?
jaha, tack för du berätta.
vi valde också bort olles krog.
gillade inte att han inte kunde ge ett riktigt pris. allt var ca ca. och att man var tvungen att förhandla sig fram.
sätt ett pris och gör det enkelt för alla, tänker man (eller jag).
var blev det istället?
oj nu hände det något konstigt, hann inte skriva klart inann det inlägget skickades.
jag vet olles krog är fin, men jag tyckte vad jag fick i priset för 1000 kr/pers var mkt mindre än eran.
vi fick inte
dj, limo, sprit, fotograf och kameraman
allt det där kostar ju en del om man skulle lägga till det.
ock han sa hela tiden ju flera ni är ju billigare blir det, men hur ska jag samla ihop så mycket folk så det ska bli billigare.
så nu får jag göra all planering själv, jobbigt men samtidigt roligt.
hahahah nu blev det så igen.
kitkät vi gifter oss 17 auh 2013, i uppsala då. det är ett mysigt lokal, annorlunda. högt tak men träpaneler.
vi är för få personer för dem andra stora orientaliska lokalerna det var därför vi koncentrerade oss på olleskrog. jag vet panorama är jätte fint.
jag är nöjd med den lokal vi har valt, det enda jag kan klaga på att det blir mycket jobb för oss. dvs med all planering.
pagine, vi hade planerat att vara ca 100 pers. och det spelade inget roll för han om vi var 100 eller 200 han ville ändå ta 1000 kr / pers.
vi borde också kanske ha förhandlat, men jag gillar inte det och har inte ork för det. va fan gör det enkelt och ge mig ett pris tänkte jag. lyckost er som hade det tålamodet och förhandla.