Inlägg från: Anneli256 |Visa alla inlägg
  • Anneli256

Brudar- jag uppmanar er att ta in detta...

TezzieD skrev 2012-05-23 21:26:58 följande:
    Ja de finns folk till allt, tyvärr... Tror att är mycket avundsjuka som gör att folk beter sig som dom gör. Jag gifter mig den 20 juli och än så länge så har vi inte råkat ut för nå otrevligt eller att folk har bettet sig illa Glad

Tror du har rätt tyvärr måste jag säga. Men jag tror inte bara det gäller vid bröllop utan över huvud taget om man är lycklig. Ta tex facebook..om någon har det jobbigt och skriver det.. Ja då är alla eller nästan alla där inne och tycker synd osv... men om någon skriver hur lycklig man är.. ja jävlar.. en del människor blir som ombytta.. eller så hör dom inte av sig. En nära vän träffade en ny ganska snabbt efter separationen.. och fick ta mycket skit för det.. så snart..tänk på barnen.. men nääåäå usch .. osv. Men det dom inte vet är historien bakom.. att det gamla förhållandet varti dött ganska länge...emotionellt iaf. Man vet aldrig vad folk har i bagaget..o det värsta jag vet är när folk dömmer och ska vara bättre än andra.Tycker om talesättet må den utan skuld kasta första stenen :)

Jag tycker det är tråkigt att man inte kan glädjas med andra.. Jag har själv råkat ut för en del.. missundsamhet ..och andra säger till mig.. skit i dom, bry dig inte.. Men det är faktiskt inte det lättaste. Speciellt om det är människor som man tidigare brytt sig om stöttat hjälpt och funnits där för.. Och som givetvis funnits när jag haft det jobbigt. Men när mitt liv (äntligen) börjar ordna upp sig.. ja då ändras deras attityd. Vadå duger jag bara när jag är ledsen och nerbruten eller?? Jag anser att riktiga vänner ska finnas där både i med och motgångar. Det gör jag för mina vänner.

Svar på tråden Brudar- jag uppmanar er att ta in detta...