Brudar- jag uppmanar er att ta in detta...
Det är hemskt att behöva skriva såhär men...guuud va skönt att se att jag inte är ensam! Men samtidigt väldigt tråkigt att man ska behöva ha det så inför en av livets viktigaste dagar! Avundsjuka e nog som ni säger, det stora problemet. I mitt fall tror jag att det är känslan av omvigningen att dom är maktlösa och inte gillar att vi har rätt att bestämma allt och därför vill försöka hävda sin rätt (som egentligen inte finns)
Men den insikten jag har gjort är att jag måste låta det rinna av mig, låt dom hålla på och som en av ovanstående talare skrev till mig i en annan tråd - välj dina strider! Jag resonerar numer så att jag kan förlora striden för jag kommer i slutändan vinna "kriget" :) Det ska jag göra med huvudet högt och inte sänka mig till deras nivå!
Fram tills dess kommer jag fortsätta med bröllopsplaneringen och vara tacksam för dom som bara vill mig/oss väl i livet och hoppas att motgångarna inför vårt bröllops inte blir för många till (det orkar jag inte) :) Stå på er brudar!!