• Svar på tråden Nya bröllops bloggar
  • Tessa01
    Mandala skrev 2012-08-14 11:52:16 följande:
    Jag har precis startat upp en blogg, den är inte klar men jag får börja så här och sen kommer den snyggas till inom kort Måste lära mig sidan först. 

edenrosebride.blogg.se/ 
    Va in och kollade på din blogg och är helt inne på samma spår inför mitt bröllop nästa sommar :)) Kommer följa dig och hoppas vi kan byta lite ideer. Tyvärr har jag ingen blogg själv.
  • Hockeytjejen
    CoolJen skrev 2012-09-25 13:26:09 följande:
    Går inte att komma till bloggen
    testa igen....
  • Mandala
    Tessa01 skrev 2012-09-25 12:19:40 följande:
    Va in och kollade på din blogg och är helt inne på samma spår inför mitt bröllop nästa sommar :)) Kommer följa dig och hoppas vi kan byta lite ideer. Tyvärr har jag ingen blogg själv.
    Ja men vad kul! Jag ska bara få tummarna loss och sätta igång med allt snart. Det har legat och vilat några veckor nu. Men snart så ska jag uppdatera och köra igång på nytt. Det blir svårare att blogga utan dator, men köper nog en ny snart.
  • sommarvinter

Jag har också en blogg! Om det är någon som är intresserad av att läsa den kan ni PM:a mig för lösenord :)

• daniiel
    CoolJen skrev 2012-09-25 11:59:26 följande:
    Bra hemsida du har börjat med! Måste dock påpeka att typsnittet som brödtexten är, är en aning svårläst.
    Tack, jag var less på att behöva skriva samma saker om och om igen här på BT, så tänkte att jag skriver in allt där, så kan jag länka istället :)

Tyvärr har det var något fel de senaste månaderna, så har inte kunnat uppdatera eller göra något alls. Nu verkar dock allt funka igen.

Och jag håller med, men jag tycker ändå det går att läsa och i dagsläget kan jag inte ändra det.
  • daniiel
    CoolJen skrev 2012-09-25 11:59:26 följande:
    Bra hemsida du har börjat med! Måste dock påpeka att typsnittet som brödtexten är, är en aning svårläst.
    Nej, nu funkade det att ändra typsnittet också :) Det måsta alltså ha hängt ihop med allt annat som inte funkat.
Svar på tråden Nya bröllops bloggar