• Svar på tråden Nya bröllops bloggar
  • Jaget

Jag har två frågor: är det ingen som har en kille/fästman som bloggar? Eller kanske bara gästbloggar? Hade varit kul att läsa :)

och är det någon av er som redan gift er som skickat in ert bröllop till Ditt Bröllop (dittbrollop.se) och fått det puclicerat? 

• EmIg

Jag har bloggat i sex år så det är ju inte bara en bröllopsblogg men ju närmre vi kommer den 8e Juni 2013, desto mer antar jag att planeringen och drömmarna om det perfekta bröllopet kommer ta plats i bloggen :)

popsickness.blogg.se

Roligt med så mycket tips,
    hehe - jag läser ju inget annat än bröllopsbloggar nu :) 

• Jaget
    Kaffegrus skrev 2012-10-04 10:59:59 följande:
    Här är min blogg

Mitt Stora Feta Norska Bröllop 

Där lägger jag upp lite om planeringen, massor av inspiration och något om träning (Vi går till PT ganska ofta). Vi gifter oss i Umeå och festen kommer äga rum på Sävargården, samma plats som Anki  Edvinsson Hedström (väderAnki) hade sin fest.

Tema är mörkröda rosor, vita pärlor och massa med lyx och kärlek! 
    Älskar namnet på din blogg! :) kul läsning!
  • Fremm

Jag har oxå en blogg, mest för mitt eget komihåg och för att det är kul att ha bröllopsplaneringen dokumenterad när den stora dagen är över... välkomna att kika in om ni vill! :)

• C o S

Fick en varning när jag länkade ut vår blogg..... Det kanske var i fel forum? Det klassades som reklam..... Här verkar det ju uppenbarligen ok. Följ oss på www.finest.se/claesochsussie :)

• Kaffegrus
    Jaget skrev 2012-10-08 11:01:25 följande:
    Älskar namnet på din blogg! :) kul läsning!
    Åh, men vad gullig du är Jag blir så glad när någon setter pris på min blogg. Det gör min dag!
    Haha, jag har redan valt namnet på nästa blogg: Min Stora Feta Norska Mage
Svar på tråden Nya bröllops bloggar