Mars 2013-brudar
Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar!
Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!
Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar!
Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!
Lycka till ! :) Provgång och likande i kyrkan kör vi den 26 :)
Pulka och skoter är ju med tufft! :)
Det gick bara fint att träffa prästen, han är störtskön.
Han insisterade på att vi skulle pussas i kyrkan också haha, har hört vissa präster som är strängt emot sånt.
Däremot fick han oss att fundera på saker vi inte ens haft i åtanke särskilt mycket, som löften och psalmer.
Vilka psalmer ska ni andra ha?!
Har bestämt oss för 861 din skönhet som i vintern bor
men sen har vi ingen aning..
Vi har redan valt psalmer och texter som ska läsas och likande första gången vi träffade prästen :)
psalmer så kommer vi ha nr. 84 och du vet väl om att du är värdefull (vet ej nr)
tur att ni trivs med prästen :) vi gör också det och det känns som det är väldigt viktigt :))
Ska ni ha solosång i kyrkan och vad i så fall?
Vill oxå ha psalm 861 men har inte träffat prästen ännu! Ska ringa imon för vill ju kunna skriva ut vigselprogrammen snart!
Vi ska ha en tjej som sjunger I wanna grow old with you från Wedding singer, gitarr till det. Har ännu inte hört hennes version men är övertygad om att det kommer bli bra.
Mm 861 är fantastiskt fin, och dessutom en melodi som dom flesta känner till.
Prästen mailade igår ett annat psalmförslag, nr 199 från nån senare utgåva.
"På bröllopsdagen ber vi" med samma melodi som Den blomstertid nu kommer.
Lutar nog åt dem två faktiskt.
Hoppas ni får träffa prästen snart. Var en rätt rörande känsla att stå där i kyrkan och hålla varandras händer och provsäga löftena ; ) tillochmed min m2b som inte varit särskilt brydd tidigare blev lite gråtmild ;D
Vi kommer ha en kvinna som sjunger jättebra som solosång.. Det blir till piano och låten "it is you" - dana glover från shrek :)
åååhh minder än 3 veckor kvar ^^ 20 dagar kvar för oss nu :P Blev ingen hippa igår så förmodligen är det nästa helg ! spännande :)
Jaa, tiden går så fruktansvärt fort! Man hinner inte riktigt med : )
Idag ska jag iväg och göra provuppsättning. Blir spännande!
Och så får jag strutta omkring på jobbet å va snygg i håret för en gångs skull. Brukar inte orka fixa det i vanliga fall ;D
Tjejer imorgon drar jag till Norrland. Det är sjuuuukt längesen allt planerande började & imorgon är det dax.......jag fattar det inte.
Är troligen först ut med bröllop i denna tråd för jag hör ju egentligen inte hit (är ju en februaribrud) men ni marsbrudar var så trevliga så jag stannade kvar!!!
Vad har då hänt sen jag hamnade här, jo en av de första sakerna var att flygbolaget vi bokat gick i konkurs bara ngr dagar efter att vi bokat biljetterna. Men d löste sig tillslut då sas tog över våran bokning så en stor ros till dom.
Det andra var väl att Cape East brann ner synd för den natten hade jag sett fram emot, men nytt hotell fick bokas & det blir nog toppen det med. Hoppas att du Just Me oxå hittat ett bra alternativ!!
Annars har väl allt rullat på enligt våra önskemål & på onsdag blir jag äntligen fru!!
Barnen har fått veta om våran resa meeeen vi har inte berättat att det blir bröllop oxå!! I bilen imorgon släpper vi den nyheten, prästen ska vi träffa så fort vi kommer fram så då bör dom veta om det. Hahaha lite roligt är det faktiskt för barnen har tjatat länge på oss om giftermål.
Nu ska jag iväg & fixa en lite present till våran bröllops kordinator & präst. Sen packa resten & bara njuta av dagen!! Fortsätter följa er här inne tills ni oxå blivit fruar så vi hörs säkert av igen för jag är nyfiken jag.
Kram på er alla
Ps. eml33h vad roligt att vara festfin i håret när man jobbar, är ju inte så ofta det händer!! Ds.