Känner mig hemsk :(
så¨himla tråkigt att detta händer åter igen här på BT. Har läst dom flesta inlägg. Jag uppfattar flera inlägg som personangrepp och även att TS varit nedlåtande i en del kommentarer.
Min åsikt är dock att om någon uppfattar det jag skrivit som nedlåtande eller kränkande så ber jag om ursäkt..oavsett om det inte var menat så, oavsett om jag tycker att vederbörande är helt ute och reser. Spelar ingen roll om jag tycker att den personen börjat...eller att jag har rätt i min åsikt.Man kan faktiskt säga som så DET VAR INTE MENINGEN ATT DU SKULLE UPPLEVA DET SÅ.. JAG MENADE.. man har bett om ursäkt för att man faktiskt varit del i att personen mår dåligt.. men inte gett upp sin egen uppfattning för det.. en WINN WINN SITUATION.. Det är inte ok att andra känner sig påhoppade eller ledsna för något som jag skrivier iaf. I detta fallet är det svårt att säga vad som är hönan eller ägget.. vem som började eller inte....
Att först känna sig påhoppad och sedan få höra att MAN INTE HAR RÄTT ATT KÄNNA SÅ.. DET ÄR BARA FÖR ATT MAN ÄR ÖVERKÄNSLIG.. inte ok någon stans.Det är mottagarens upplevelse..
Någon skrev att hon startade själv tråden.. ja det gjorde hon.. men jag tror att hon förväntade sig råd i hur hon skulle hantera situatione.. istället spårade allt ut och ledde till att en person som säkerligen skulle vara en stor tillgång i detta forum för andra bröllopsplannerare.. lämnar forumet..och är ledsen och sårad.. Jag var själv på väg att göra det då jag mådde dåligt i en annan tråd där jag kände mig påhoppad.. fick även där höra att mina tankar var fel..att det var tragiskt att jag tänkte som jag gjorde.. hmmmmm istället för att bara konstatera att jag och dom inte delade uppfattning.. SAKFRÅGA säger jag bara..
Det man kanske inte heller tänker på är att BT kan få ett dåligt rykte för TS har säkerligen vänner som kommer att gifta sig i framtiden.. och jag tror definitivt inte att hon kommer att rekommendera BT.. för dom.. eller?Var ska då nya medlemmar komma ifrån.. tro mig hade jag fått höra något negativt innan så hade jag säkerligen valt något annat forum. Jag tror att många nya kommer pga att dom hört någon som är med här..Personligen så har jag flera personer som rek BT till tidigare, varav någon har gått med.
Själv har jag valt att vara kvar pga att jag fortfarande tycker om BT.. men jag blir tveksam när jag ser samma beteende i flera trådar. Förstår inte att vi som är vuxna människor inte bara kan säga ok.. vi tycker inte lika..eller jag är ledsen.. I min värld är det mycket större än att alltid få rätt.. speciellt när det gäller en annan människas välmående. Och jag hoppas att ansvariga för BT.. läser detta och kanske tar till sig lite av det jag skriver. Jag må kanske ha fel i sakfråga.. men det är så jag upplever det.. o jag är uppenbarligen inte den enda...