Känner mig hemsk :(
FruSSE skrev 2012-06-05 09:44:08 följande:
Men herregud, vilken verklighet lever du i? Ska jag först berätta allt om mig själv, låta 20 närstående skriva varsitt dokument om hur jag egentligen är som person, mina kvaliteter och mina dåliga sidor. Boka tid och göra en psykoanalys, publicera resultatet och sedan ett intyg på att jag har rätt och bli arg utan att vara en häxa?Jag tycker du verkar vara oerhört naiv, ung och ha dåligt självförtroende och dålig världsbild av dina kommentarer - men självklart förstår jag ju att du är mer än det. Kanske inte ens det. Det är ju oerhört svårt för mig att göra några som helst antagande om dig utifrån vad du sitter och skriver här. Och varför skulle jag vilja?
Det står ingenstans här att man bara får starta trådar för ett visst syfte. Jag sökte inte alls uppmärksamhet, jag ville som sagt skriva av mig. Tycker man att det verkar jobbigt så behöver man ju inte läsa, eller hur?
Jag bollar gärna tankar och kan visst ta kritik, men då får det liksom stå i proportion till vad människan som kritiserar vet.
Att bara kliva in och spy galla i någon annans tråd säger ju mer om saken än något annat.
Du får skapa en egen så att likasinnade kan döma dig där.