Möhippan blev en flopp
Usch och fy.. märkligt att personer som du tror står dig väldigt nära och känner dig utsätter dig för något sådant. Dessutom så borde inte vara en överraskning att du inte dricker alkohol eftersom du är nykterist. Förstår att du är ledsen. Hade jag varit som du hade jag samlat några väninnor för en tjejkväll.. antagligen ut o äta lite gott och bara umgås..eller något spa.
Jag är själv lite av en teaterapa och fick en möhippa därefter..dock skulle dom aldrig klä ut mig som en prostituerad det är direkt elakt tycker jag iaf. Kanske hon blivit för mycket påverkad av media / filmer osv så hon kanske inte förstår att det hon gjorde var helt opassande för dig... att en möhippa ska planeras utifrån hur man är som person.
Min make däremot är en" lugnare" kille hans vänner tog ut honom på en god middag och några öl. Lugnt och fridfullt inget utspökande där inte.
Har du pratat med väninnan om hur ledsen du blev? Försök göra det när din ledsenhet lagt sig lite och fråga henne hur hon tänkte egentligen? Dom som var med var bara bekanta? vad hände med dina närmre vänner? Blev dom inte tillfrågade eller satte dom sig emot upplägget då de kanske visste att det inte var vad du hade velat ha...
Lycka till iaf. och försökt att lägga det bakom dig.. och tänk på eran stora dag som faktiskt snart är i antågande. Styrkekramar.