Inlägg från: Anonym (upprörd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (upprörd)

Möhippan blev en flopp

nej men gud så fruktansvärt! vilken.. tja traumatisk upplevelse det måste varit! och dom "vännerna måste ju inte ha känt dig så väl! blir lite förbannat... 

ja har en vän/bekant som gifte sig för några år sen, jag själv var inte med på någon hippa eller nåt, men såg bilder och liknande, hon är kristen och även hennes man. dom hippade henne i samband med något kollo eller nåt som kristna har varje år. eftersom hon älskade filmen grease, fick hon klä ut sig till en söt gris -  ta på sig en balllerinakjol, en grisnäsa och en liten knorrsvans. thats it, sen fick hon göra lite uppdrag, som att hitta ett antal popkorn m.m. inge alkohol inblandat. 

men det tycker jag är en lugn och fin och rolig hippa.  hon hade jättekul och det blev lyckat. 

det DU varit med om är hemskt och fruktansvärt elakt!  jag hoppas du får en trevlig dag med dina riktiga kompisar!

• Anonym (upprörd)
    Anonym (Mållös) skrev 2012-06-04 15:34:30 följande:
    jag måste erkänna att jag fortfarande är i chocktillstånd. kan inte förstå hur de kunde utsätta mig för en helvetes möhippa..  
    kan ju säga såhär: om detta ex skedde i en skola skulle det bli anmälan om trakasserier och hela bibban... i mina ögon verkade du vara som ett mobboffer... ärligt... 
Svar på tråden Möhippan blev en flopp