• Chicita

Rösta på naglar

Jag röstade på vita med svart tip, trots att jag håller med daniiel om att jag inte gillar färgade tippar på naglarna.
    Men dom svarta med vit tip blev så mörka och skulle vara så väldigt framträdande.

Om jag får föreslå ett tredje alternativ?
    Fransk manikyr i botten (alltså vanliga "naturella" med vit tip) och sen det där svarta slingmönstret på som du gjort på dom med svarta tippar...

• Chicita
    Odium skrev 2012-06-06 16:21:25 följande:
    www.naildelights.com/nail-art-foil-c-18.html

Där har ni sidan, ni som är intresserade=)
    Häftiga grejor Glad

Ja om du väljer mellan dom två och redan har förkastat våra idéer (buhuu ingen gör som vi säger ObestämdTungan ute) så står jag fast vid dom ljusare naglarna. 
    Tänk bara på att såna här naglar kan vara jättehäftiga på närbilder av ringar mm.
    Men på håll så kan det se ut som om du har tillbringat ett par timmar i trädgården innan du drog på dig brudklänningen.
    Så om du inte känner dig helt hundra vid valet så finns risken att det blir en sån där "what the hell was I thinking"-grej i efterhand.
    Om du däremot verkligen känner att det här är 100% rätt så tror jag inte att du ångrar dig.
    Ett medvetet och övervägt beslut är inget man direkt ångrar. Möjligtvis kan du se tillbaka på bilderna och tänka "det där skulle jag inte ha gjort om i dagsläget". Men det är inte så troligt att du ångrar dig och önskar att du gjort annorlunda. 
Svar på tråden Rösta på naglar