• Chicita

Lite ledsen blir man allt....

Klart att du kan ha en tjejkväll Glad

Eftersom jag är lite hämdlysten (dock inte långsint, bara jag får bli arg så är det över och jag fattar inte alls varför andra kan gå och sura i flera månader Oskyldig) så hade jag nog "glömt" att bjuda den här tjejen...
    Eller bjudit henne i sista stund och sagt "oj jag trodde inte du ville komma eftersom du sa att ingen skulle vilja anordna något för mig. Jag trodde att det betydde att du inte gillade mig"...

Men sånt funkar bättre på papper än i verkligheten och många gånger kan det vara skönt bara att tillåta sig att känna dom känslorna, innan man klistrar på ett leende och bjuder ändå Solig 

• Chicita
    PeteroCarolin skrev 2012-06-08 11:15:37 följande:
    Haha, ja det är kanske sånt jag borde säga, men klart kommer  hon oxå bli bjuden, annars kommer jag ju sakna henne där. Lite dåligt samvete hoppas jag att hon kommer ha ändå om hon tänker efter varför kvällen är.
    Beroende på hur sårad du är, hur hämdlysten du är och hur känslig hon är så finns det ju många sätt att kanske styra henne i den riktningen till att hon ångrar att hon sa det...

Kanske genom att du frågar henne väldigt försynt om hon skulle kunna tänka sig att komma på din hemsnickrade möhippa trots att du vet att hon tycker att du inte ska få någon sån. Och att det hade varit väldigt kul om hon ville komma, men att du förstår om hon inte vill eftersom hon inte tyckte att du var värd en...

Eller tja du vet ju själv vad som passar er bäst. Men att plantera ett litet litet frö av dåligt samvete kan kanske lära henne att tänka efter innan hon vräker ur sig något sånt till någon annan nästa gång. För den personen är kanske inte lika tålig som du Solig 
Svar på tråden Lite ledsen blir man allt....