Hur fixa naglarna själv?
Om man har sköra naglar som går av eller skivar sig så kan det vara värt att äta Öljästtabletter, det finns på hälskostaffärer och kostar 60-70kr för en burk som räcker nästan en månad. Jag "klarar mig" nästan inte utan dom tabletterna De är bra för håret,huden och naglarna. Mina naglar är mycket starkare när jag äter tabletterna och de är ju inte dyra heller så prova om ni har problem med sköra naglar. Det är viktigt att ni köper dom tabletterna som heter Öljästtabletter, det finns flera liknande sorter och de funkar kanske också men jag tycker att det är just Öljästtabletterna som funkar bäst. Och som någon skrev om tidigare i tråden så är Depends kit för fransk manikyr bra. Om man tycker att det är knöligt att få till fransk manikyr så är det ju faktiskt fint med bara vanligt genomskinligt lack eller kanske en färg som matchar färgtemat om man har färgtema på bröllopet.
Jag tänker att om man tex har rosa rosor i buketten så kan det ju vara fint att matcha med ett rosa lack på naglarna även om man har korta naglar det måste inte var lite längre salongsfixade naglar för att det ska vara fint.