facepalm skrev 2015-05-06 11:29:39 följande:
Augusti, din resonemang är nog det dummaste man har hört. Bara för att folk skriver och är jätteglad så är det något som är fel på detta. Är det nogåt svenskt att man inte får sticka ut för mycket? Om sweet rocks är dåliga så kommer folk att skriva om det, tro mig, det går inte att tysta ner en missnöjd kund, driver själv ett företag. Sweet rocks har helt enkelt varit så bra och alla är nöjda varför är set så svårt att tro detta? Eller finns det en oskriven regel att man måste ha några missnöjda kunder för att man ska vara trovärdig.
Lek dektektiv någon annanstans istället.
1. vadå något svenskt? vi behöver väl inte börja med fördomsfulla rasistiska påhopp?
2. om du läser igen så skriver jag att ingen säger sweet rocks är dåliga
3.vart har du fått ifrån att det ska till missnöjda kunder för att vara trovärdig?
sweet rocks kanske är jätte bra men denna sektliknande ton som far runt i den här tråden är problemet som skapar misstro. Ingen säger att det betyder att sweet rocksr DÅLIGT, men det osar väldigt mycket reklam men denna extrema entusiasm. DET är poängen.