Inlägg från: Sjörå |Visa alla inlägg
  • Sjörå

Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.

Jag går med här även om jag kommer att gifta mig i Härryda kommun. Hoppas att det är ok? Kommer säkert att behöva en del tips om saker i Göteborg.

• Sjörå
    LinneaR skrev 2012-08-31 18:01:43 följande:
    jag ska också det...i Landvetter! var gifter ni er?
    Vi gifter oss borgerligt på Hällsnäs Herrgård
  • Sjörå
    sirifredde skrev 2012-09-18 15:01:35 följande:
    Ahh jag bor med i Härryda=)
    Fast jag bor inte i Härryda utan i Norrköping och veckopendlar till Enköping. Men jag är från Göteborg
  • Sjörå
    BlomAnna skrev 2012-09-18 21:12:49 följande:
    Gick in och smygläste er tråd trots att jag blir fru om 11 dagar Såg att det var någon som ville ha tips på fotograf. så jag tänkte tipsa om tjejen som ska fotografera oss. Hon heter Therese och är helt fantastisk och inte alls sjukt dyr. Kolla in hennes hemsida operfekt.com/
    Så har jag tips på en helt underbar sömmerska som både syr upp helt nya klänningar efter er design eller gör ändringar på klänningar. Jag beställde en klänning från nätet som var helt sned och konstig men Louise fixade det med kreativa lösningar och min klänning är underbar.Ateljen ligger i Sävedalen men det är ju inte alls långt från Göteborg www.ateljelouise.se/
    Frisör ansa.nu/ (Emma är underbar) och smink www.mariefarah.se/ kan jag också tipsa om har gjort både provuppsättning och provsminkning och är verkligen jätte nöjd.
    Maten är ju svårt att tipsa om innan men jag har haft väldigt bra kontakt med cateringföretaget vi skall använda oss av så jag tipsar om dem med www.osterkok.com/

Lyka till. Känner mig nästan lite avndsjuk att ni har allt planerande framför er
    Jag skulle bli jätteglad om du kan återkomma med hur det blev på själva bröllopet med både smink och hår. Jag tyckte att Marie Farah verkade jätteduktig.
  • Sjörå
    Ri 2013 skrev 2012-10-04 09:03:50 följande:
    Hur går det Göteborgsbrudar??

Nu har vi äntligen bestämt oss för att ha festen i Hällsnäs :)
    Hurra, vad roligt att ni också ska vara på Hällsnäs. Jag har startat en tråd om Hällsnäs 2013 men än så länge är det bara jag där.
  • Sjörå
    Ri 2013 skrev 2012-10-04 18:42:24 följande:
    Sjörå: kan inte hitta tråden.. kan du kanske kommentera där så att den kommer fram?
    Nu har jag skrivit i den så den bör ligga högt uppe bland Senaste inläggen.
  • Sjörå
    BlomAnna skrev 2012-10-08 11:09:17 följande:
    Transport har jag inget bra tips på men. Smink kan jag tipsa om Marie Farah www.mariefarah.se/ och hår Emma på salongen Ansa www.ansa.nu/ . 

Kanske någon här inne som är intresserad av att köpa lite grejer vi hade på vårt bröllop. Har vaser,ljushållare och champagneglas bla. 
    Blev du nöjd med sminket från Marie Farah?
  • Sjörå
    froll skrev 2013-04-15 20:00:05 följande:
    Hej, Vi gifter oss i juni på hönö. Vi skulle vilja hyra väst till m2b om det går. Jag har varit på rehmans men de hade ett litet utbud.
    Är det något som har en bra butik som tips?
    Holmens Herr har mycket kläder men om de hyr ut vet jag inte. Du kan ju alltid kontakta dem och fråga. 
  • Sjörå
    2000 skrev 2013-04-11 18:37:10 följande:
    Vi gifter oss i Hällsnäs i juli och jag har än så länge bara inhandlat min drömklänning. Har börjat leta save the date-kort också..
    Hej

Vi gifter oss också på Hällsnäs men i mitten på augusti.  
Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.