Inlägg från: mrs2b |Visa alla inlägg
  • mrs2b

Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.

En till som ska gifta sig i Gbg 2013! Det blir Torslanda kyrka och Hjuviks båtklubb i juni. Oj, vad jag ser fram emot det! 

Det där med vigselförrättare eller i vårt fall präst är vi också lite fundersamma över, men mer eftersom de sa att vi själva skulle boka en från vår församling. 

Just nu är vi uppe i att lägga budgeten, hade väl en tanke om hur mkt det skulle bli, men det verkar bli lite mer ändå..  :)

• mrs2b

Spotify har vi nog funderat på att ha, men sen ska vi nog ha en scen där folk kan uppträda under festen också. Skulle vara roligt att hyra ett band, men tror inte vi har den budgeten riktigt. Har däremot många musiker bland familj och vänner så förhoppningsvis blir det lite live också Drömmer

• mrs2b

Var och handlade papper och tyg till inbjudningskort och dekorationer för några dagar sedan . Hittade In.ex bakom NK, de hade mycket fint papper och just i den nyans vi letade efter, så det är ett tips. =) 

Vet någon ett bra Catering-företag i Gbgs-området?  tips? 

LinneaR: Just i Landvetter-området vet jag inte några lokaler, men jag var på ett bröllop i Kolmaden- Delsjön. Gillade den lokalen! Tror den är rätt billig och så får man ta med sig eget också. Annars finns nog många båtklubbar eller föreningslokaler att kika på. 

Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.