Inlägg från: snuttitess |Visa alla inlägg
  • snuttitess

Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.

Hej

Är nyligen gift den 15/9 i Göteborg :) Så tänkte bara tipsa er om lite som vi hade på vår stora dag.

Catring hade vi från Glada kocken super bra priser och jätte god mat samt servicen var toppen.

Smink och frisyr till otroligt bra priser samt jätte duktiga tjejer. Salong alexsandra ute i mölndal. Hon gjorde på mig och är otroligt nöjd har bilder på de. 

Blommor köpte vi från Linneas blomsterbutik ute på hisingen, jätte fina blommor fick vi och bra priser.

Vi bokade bröllops sviten på hotell 11 och är super nöjd med deras service och rummet så de rekomnderar vi för er :).

Lycka till för er :) 

• snuttitess
    sirifredde skrev 2012-09-19 10:50:42 följande:
    Vad kostade det med make up för dig ?
    Fick betala 450kr för sminket och håret 1000kr hos erika :)
  • snuttitess
    BlomAnna skrev 2012-10-08 11:09:17 följande:
    Transport har jag inget bra tips på men. Smink kan jag tipsa om Marie Farah www.mariefarah.se/ och hår Emma på salongen Ansa www.ansa.nu/ . 

Kanske någon här inne som är intresserad av att köpa lite grejer vi hade på vårt bröllop. Har vaser,ljushållare och champagneglas bla. 
    Hej
    Gifte mig i Lundby gamla kyrkan nu i sep :). Jag kan tipsa om  http://salongalexandra.se/ hade Erika där som gjorde hår och smink på mig, super duktig tjej och lyssnar på vad man vill ha,har bra priser med. 

Ska fråga min amke sen när han kommer hem om transport för han hittade ett bra och billigt företag :) 
  • snuttitess
    sirifredde skrev 2012-10-11 14:36:54 följande:
    vad kostade det för dig med makeup och hår ?
    Allt ihop gick på 1450kr :) Då har de låga priser trots de är duktiga som de får fler kunder ;).
  • snuttitess
    sirifredde skrev 2012-10-11 14:37:33 följande:
    jag är på jakt efter en bra och billig frisör/makeupartist..=) tips?
    Här kommer bild på min make up och frisyr från stora dagen. Erika lägger mer make up eller mindre det beror ju helt på vad man själv vill ha. Är frisören/makeupen som tagit bilderna direkt efter.

Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.