Inlägg från: sirifredde |Visa alla inlägg
  • sirifredde

Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.

Jag och min blivande man kommer gifta oss i maj 2013 i Dicksonska palatset. I dag bokas vigseln blommorna är nästan bestämda och ringen klänning och lite sådant kvar ...

• sirifredde

Någon som vet av en bra sminkös inte allt för dyr ?

• sirifredde

Ahh jag bor med i Härryda=)

Sjörå skrev 2012-08-27 20:48:03 följande:
    Jag går med här även om jag kommer att gifta mig i Härryda kommun. Hoppas att det är ok? Kommer säkert att behöva en del tips om saker i Göteborg.
  • sirifredde

joo det går fint.. =) I går överaskade ja sambon:)

Jag överaskade sambon i går med att jag beställt vår bröllopsresa.Jag köpte rosa skumpa och fick 2 champangeglas av svärmor.. Sen så var vi in på Apollos kontor och bokade resan 12/5-13 .7.00 åker vi till Rhodos. När ja mötte upp min sambo så började han genast fråga om vi bokat resan (jag fick panik eftersom ja skulle överaska) jag började slingra mig och sa att den gått upp i pris och att ja troligtvis inte skulle få ngt bidrag av min pappa.. Jag började prata om att vi skulle skjuta på den tills vi hade råd.,

Väl hemma så sa jag åt sambon att sätta sig i sovrummet med stängd dörr. Jag själv fixade fint i vardagsrummet med våra nya fina champangeglas och öppnade skumpan (vina maipo rose brut).. Sen så hade jag fått en brorsyr om vad man kunde se på Rohdos som jag gömde kuvertet med boknningen. Sambon kommer ut jag har tänt ljus överallt och jag räcker honom glaset. Han blir nyfiken på tidningen och jag svarar "ja tänkte vi kunde kolla på lite andra resor kanske" (Men katalogen va ju en informatopns brorsyr om Rhodos.) Sambon börjar bläddra i den och hittar tillslut kuvertet med bokningen i. Han utbrast ett glatt Jaaaaa! Sen skålade vi i champange =)

• sirifredde

vad kostade det för dig med makeup och hår ?

snuttitess skrev 2012-10-11 14:09:29 följande:
    Hej
    Gifte mig i Lundby gamla kyrkan nu i sep :). Jag kan tipsa om salongalexandra.se/ hade Erika där som gjorde hår och smink på mig, super duktig tjej och lyssnar på vad man vill ha,har bra priser med.

Ska fråga min amke sen när han kommer hem om transport för han hittade ett bra och billigt företag :)
  • sirifredde

jag är på jakt efter en bra och billig frisör/makeupartist..=) tips?

• sirifredde

jag ha hittat en tjej =)

BlomAnna skrev 2012-10-28 00:33:12 följande:
    Jag har tipsat om två tidigare. Min frisyr kostade 1600 kr och sminkningen 550 kr. Jag tyckte det priset var bra.
  • sirifredde

Vad fin du är =)

snuttitess skrev 2012-10-28 15:17:54 följande:
    Här kommer bild på min make up och frisyr från stora dagen. Erika lägger mer make up eller mindre det beror ju helt på vad man själv vill ha. Är frisören/makeupen som tagit bilderna direkt efter.

• sirifredde

Nu är det 6 dagar kvar och allt är i princip klart :) onsdag är det naglar som gäller och fredag kommer föräldrarna:)

• sirifredde

Ellysix: vi åker till Grekland dagen efter bröllopet och bor där på ett 5 stjärnigt all inclusive hotell:) fått massa sms från min m2bs moster om när jag träffade henne och när jag flyttade ned ngt i görningen :D

Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.