WinterWonderland skrev 2013-04-25 21:31:05 följande:
Ah, cupcakes! Kanske skulle vara något.. 37 kr biten låter inte allt för blodigt.. Jag har fått in offerter på våran tårta som ligger mellan 70-80kr biten. Lite mer än vad jag hade tänkt.
Det är ju snart med 6/7!! Spännande! Vad har ni för färger eller ev tema?
LinneaR skrev 2013-04-26 09:44:56 följande:
ThereseV skrev 2013-04-22 22:46:22 följande:
Ja, jag har också haft det i tanke när jag valde klänningen hehe.
Vi gifter oss 6/7.
Vi kommer köpa från cupcakes and more . Vi ska ha bröllopsbakelser och dom var svindyra på dom flesta ställen. =/ Nu betalar vi 37 kr biten för tårtan och lite mer per bakelse. Vi ska köpa provbakelse alldeles snart så jag hoppas det blir som vi har tänkt oss. Det vi fick smaka när vi var där var otroligt gott, så jag är inte orolig över hur det ska smaka iaf:p
Vi ska också ha cupcakes, fast från Be my cupcake! Har varit och provsmakat och bestämt färger och dekoration. Tror det kommer bli jättefint! Bara två veckor kvar för oss nu!
Fast vi kommer inte ha cupcakes, vi kör med mini-tårtor, och så en större tårta för oss:P (tycker det är godare med tårta än cupcakes, även om dom är jättesöta:) ) 70-80 kr är ju egentligen helt galet..
Ja, det börjar närma sig..och tiden går snabbar ju närmre man kommer tycker jag. Vi har inget jättebestämt färgtema, men vi kör mkt åt det ljusare hållet..champagne, ljus gammelrosa och liknande. Ni då?
Och det är ännu kortare kvar för dig Linnea!! Hur känns det?:P