• Anonym

En som lägger näsan i blöt för mycket... Grrr

Måste få spy ut min galla här lite... Har en svärmor som lägger sig i ALLT , hur vi ska ha vårt bröllop:( Har vi inte talat om för henne från gå g till gång hur vi tänk oss blir hon arg... Inget är bra.. Hon måste va jävligt bitter över att inte varit gift.. Trodde man va glad över ett bröllop och att det va en stor grej, men för henne har det blivit bitterhet.... Är så sjukt trött på henne.. MEN göra sig ovännHur med henne är = resten av livet... Hur orkar en människa lägga sig allt kan inte hon sköta sitt... Fasar för dagen innan när vi ska duka, vi har valt vitt och rosa i våra färger och det lär inte va poppis det lär vara bebis färger.... Mår Skit över att hon lägger sig i och ingen våga säga åt henne... Gnällt lite kanske kan få mig att må bättre.

• Svar på tråden En som lägger näsan i blöt för mycket... Grrr
  • Anonym

Vi har försökt att låta henne vara delaktig, men när hon tror att hon kan bestämma allt då menar jag ALLT.. Från kläder till blommor till ring mm.... Då blir man arg ledsen osv.... Det där med färgen det har ju jag och min blivande kommit fram till gemensammt:)Till slut tröttnar man på att mjäja med ...

• Anonym

Det hon gör är att betala lite av maten... Sen tycker jag inte att rätten är att hon ska bestämma d......et är ju trots mitt och min blivandes bröllop sen får man järna komma med ider, men jag menar när hon tror att hon kan bestämma hur tom jag ska se ut på min stora dag då har det gått för långt.... Varför inte glädjas... Hon har fptt endel uppdrag men då är det bara jobbict.. Inget inget är bra... Men nu ska jah sluta gnälla, vår dag kommer bli den bästa det är vi som formar den:)

• Anonym

Toastmaster har vi v alt andra, .... Tyvärr så är hon inte lätt att ha att göra med.. Just nu orkar jag inte mera bråk sura bittra människa hon gör även sin som ledsen .. men hon bry sig inte:( Man kan tro att det är hon som ska gifta sig.... Hoppas bara inte hon har mage att fördtöra vår dag.. När hon tom lägger sig i hur JAG ska se ut då blir jag arg... Skulle vi välja att duka när inte hon är med då pratar vi ovänn... Så TRIST hade hoppats på en underbar tid och planera men just nu är det en stor klump i magen om vad kommer härnäst..

Svar på tråden En som lägger näsan i blöt för mycket... Grrr