Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Kan clearblue visa felaktigt positivt??

Anonym (Undrar om gravid) skrev 2012-06-23 20:36:58 följande:
    Testade mig idag igen för att dubbelkolla och jag är fortfarande GRAVID!!! Skrattande

Jag har aldrig haft barn innan och har en annan fråga.

Vi skall på en smekmånad i slutet av november i 2 veckor och får inte vara längre gången än v23 för den arrangören. Vet någon hur många månader det är? Skall boka tid hos barnmorska direkt på måndag men är lite nervös just nu att det här ställer till hela resan..
    Det är svårt att veta exakt vilken vecka du är i nu.
    Men räkna från senaste mensens första dag (så gör ju bm) och se hur många veckor det blir.
  • Anonym (hmm)

Hur ska arrangören göra för att kontrollera vilken vecka du är i?
    Måste du har med intyg från din bm?

• Anonym (hmm)

ok.
    Men då får vi hoppas att du ligger inom gränsen för vad som är ok för arrangören.
    Annars är det inte mycket att göra åt.

• Anonym (hmm)

Tänk vilken spännande tid ni har framför er nu :)

Vi fick vår andra för snart ett år sedan, storasyster är 8.
    Självklart tar det massa energi och har man som oss en liten som inte haft en bra natt på snart ett helt år, ja då är man rätt så trött vid det här laget.

MEN dom ger så otroligt mycket, livet skulle vara meningslöst utan ungarna :)

Det är svårt att tänka sig vad man gjorde innan man hade barn.

Jag hoppas att det löser sig för er med resan.

Anonym (Undrar om gravid) skrev 2012-06-24 19:51:53 följande:
    Det roliga är att jag kan räkna ut nästan exakt när jag blev gravid, 14 juni..

Tog ut min stav 23maj fick mens direkt i ca en vecka sen hade vi sex ett par gånger (skrev upp vilka dagar utifall att jag skulle bli gravid) och då med hjälp av en sida här på nätet så kunde jag gissa vilken dag det var Hjärta

Men räknar jag veckor fram nu så blir det v23 samma vecka som vi skall åka men det är v 24 när vi åker hem. och skall man räkna som det verkar bm gör från första mensdagen så blev det v.26.. så det är nog rätt kört för bröllopsresan..

Är sååå lycklig..Gravid

Bröllopsresan får vi ta lite tidigare helt enkelt om de går med på att flytta den =)
Svar på tråden Kan clearblue visa felaktigt positivt??