• teddy

Vill ni snälla visa BILDER på er bordsplaceringstavla!

...eller vad det nu kallas! :)
    Hade blivit jätteglad för lite inspiration och ideér!
    Tack! 

• Svar på tråden Vill ni snälla visa BILDER på er bordsplaceringstavla!
  • Fremm
    Beatasbrandbilar skrev 2012-08-19 08:39:44 följande:
    Här är vår tavla som jag gjort!!

Helt fantastiskt fin - något sånt här vill jag oxå ha! :) Tack!
  • BlomAnna

Hur stora har ni gjort era placeringstavlor? Vi kommer vara 63 personer. Hur stor behöver tavlan vara tror ni?

• Sessan6

Åhh jag vet inte hur jag ska göra med min!

• teddy

Men beror inte storleken på hur många man är osv... Man kan väl nästan göra vilken storlek man vill tänker jag :)

• augustesen

Här är vår brodsplacering, tog lite tid att skära ut allting men är supernöjd med reultatet!

Man kanske inte ser så jättemycket på bilden men högst upp är honörsbordet med brud och brudgum i mitten under stora rosetten. Sen är det tungorna, bord 1-4 som är tryckt med rosa och sedan klippte vi ut alla gästers namn och limmade fast dom på sniskan.

Själva tavlan hade vi hemma, kommer från Ikea och svarta bokstäverna hittade jag på TGR för 20:- eller om det var 10:-.

• MrsSilfverblad2b

En väldigt suddig bild men det är tyvärr den enda jag har!

12-05-12
  • BlomAnna
    teddy skrev 2012-08-31 11:16:19 följande:
    Men beror inte storleken på hur många man är osv... Man kan väl nästan göra vilken storlek man vill tänker jag :)
    Jo det är klart det måste ju till en större tavla om man är 100 personer än om man är 30 st. Skrev även att vi har 63 namn som ska få plats och tänkte att nån som haft ungefär lika många kanske ville svara hur stor deras tavla var.
  • Tessan o Tobbe
    Beatasbrandbilar skrev 2012-08-19 08:39:44 följande:
    Här är vår tavla som jag gjort!!

Vilken snygg ram!! Precis en sån vi vill ha... Vart har ni fått tag på den?? =)
  • Beatasbrandbilar

Köpte den på secondhand och spraymålade den.:)

• Sofiiiz

Ska ha vintertema, fick bra inspiration här hur man kan göra. Tror jag ska fixa en svart med snöflingor på, de ska ju få in en massa sånt pyssel på panduro i början av oktober.
    Smart att tänka på att man kanske måste justera lite om de blir avhopp eller ändringar? Kanske man ska fästa upp så de går att flytta på?

Svar på tråden Vill ni snälla visa BILDER på er bordsplaceringstavla!