• Jag han

Vad är er favoritparfym?

Vad gillar ni för parfym/parfymer?

Är själv lite nyfiken på

*escadas Magnetism

*Hugo boss Orange

Har inte testat dem än, men nåt gör mig nyfiken på dom :)

• Svar på tråden Vad är er favoritparfym?
  • MoMo

Hypnose, Christina Aguilera och senaste favoriten är Taylor Swifts Wonderstruck.

• Hoffsennanen Tottoplex

Skulle vara kul att hitta nya parfymer då jag har lite jobb-parfym party-parfym osv! Min stora älskling är dock Light Blue den som har klar glas som flaska! Underbar!

• JennieG

Jag har några favoriter:

Gucci parfum nr II - den absoluta favoriten som jag alltid återvänder till, vet inte hur många flaskor jag konsumerat genom åren.

Marc Jacobs - Daisy. En relativt ny bekantskap som jag shoppade här om dagen när jag hade vårkänslor på flygplatsen. Otroligt söt flaska och somrig doft.

Versace - Bright crystal. Ganska tung doft och används därför relativt sällan men doftar gott vid rätt tillfällen.

Giorgio Armani - Aqua di Gioia. Sambon absoluta favorit av mina dofter. Ganska kraftfull men fräsch doft.

• swdnchick

Jag använder enbart Ralph Lauren Romance. Tycker den är helt perfekt för mig. :)

• karamell

Jag Han:

Tack för tipset! Jag ska gå o dofta på den! Var igen o provade Kenzo Amour igår och fick mkt bra respons från killen när jag kom hem med den på =) Kanske blir den!

• Limba

Romance från Ralph Lauren är min favorit! Jag  har haft den i många år, och den är " jag" nu

• Allis

Trésor från Lancome. Men så är jag ju i rätt tantålder för den också *s*.

• Jag han

karamell skrev 2013-03-20 14:43:42 följande:Jag Han: Tack för tipset! Jag ska gå o dofta på den! Var igen o provade Kenzo Amour igår och fick mkt bra respons från killen när jag kom hem med den på =) Kanske blir den!Har du provat "the one" från D&G? Och även deras nya "Desire"? Jag gillar dem båda..     

• Jag han

Karamell:  förlåt att det blir så krånglig text... Ja, Kenzo Amour doftar gott!!     

Svar på tråden Vad är er favoritparfym?