Vad är er favoritparfym?
Vad gillar ni för parfym/parfymer?
Är själv lite nyfiken på
*escadas Magnetism
*Hugo boss Orange
Har inte testat dem än, men nåt gör mig nyfiken på dom :)
Vad gillar ni för parfym/parfymer?
Är själv lite nyfiken på
*escadas Magnetism
*Hugo boss Orange
Har inte testat dem än, men nåt gör mig nyfiken på dom :)
Hur kan ingen ha skrivit Jean Paul Gaultier??? Den luktar kvinna o är min favorit. Sen gillar jag dkny be delicious o hypnose oxå.
Bvulgari blue och premiere jour av nina ricci, kenzo d'te var också en favorit men tror den utgått
Använder mest just nu Ralph Lauren -The big pony collection. Den består av fyra olika dofter, "sporty","floral","fruity sensual" och "oriental". Favoriterna är just nu fruity sensual och oriental men tycker denna är super för att det finns en doft för varje tillfälle
En annan favorit är JLo Miami glow, som är väldigt fräsch och trevlig, däremot är inte originalet glow en lika stor favorit, vilket är synd då min kära mor råkade köpa fel i present en gång så jag har en stor flaska glow stående här hemma
D&G L'imperatisse tror jag den heter. Perfekt för mig, men man blir ju tveksam till D&G efter deras senaste lågvattenmärke till reklam...
Diors J'adore - ingen som nämnt den? SÅ god!
Hugo Boss Femme är också en favvo
Jag Han: Jo, The one från D&G har jag doftat på, den är god men inte 100% jag, ska ta och dofta på deras nya
Banan?!
Hahaha jaaa, jag förstår själv inte riktigt. Tyckte inte alls att den luktade banan när jag köpte den och bar den dagligen i typ ett år..
men har fått för mig det nu, vad har du mer för favoriter?
Åh, jag har haft L'imperatice så länge så jag minns inget annat. Dags att byta antar jag...
har ni tips på lite mer vaniljiga dofter?