• MagnusFru

Ni som gift er, jag känner panik!

Jag har inte känt tomhet sedan vi gifte oss i juni 2011.
    Livet flyter ju på med bröllopet som ett underbart minne!

För oss var bröllopsdagen verkligen precis så underbar som vi drömt om fast ÄNNU bättre!
    Vi "visste" att det skulle bli en underbar dag med härliga känslor och fantastisk lycka och det blev det fast lyckokänslorna och kärleken och glädjen var ännu större än vi någonsin kunnat tänka oss
    Vi var lediga 3 dagar innan bröllopet och hela veckan efter.
    De 3 dagarna innan gjorde vi i stort sett ingenting, vi sov och slappade och det enda ansträngande vi gjorde var att packa väskorna för övernattning och åkte till hotellet vi bodde på (det tar 20 min att åka dit) så vi hade verkligen tid att komma ner i varv och ta in att vi skulle gifta oss, ingen stress utan bara lugn och ro innan och det tror jag var bland det bästa och klokaste vi gjort faktiskt.
    Dagen efter bröllopet åt vi frukost ihop med de gästerna som valde att sova över på hotellet och det var härligt att bara äta frukost i lugn och ro, inget att städa, återigen ingen stress och vi åkte hem och packade upp alla presenter och åt det sista av tårtan i lugn och ro.
    Veckan efter bröllopet var vi iväg på en slottweekend och blev uppassade och åt gott och drack gott och bara njöt, vi var verkligen kvar i bröllopsbubblan Jag tror att ledigheten innan och efter bröllopet bidrog väldigt mycket till att vi var kvar i bröllopsbubblan lääänge, vi var som nykära hela sommaren och vi får den där härliga känslan bara av att prata om bröllopet och titta på bilderna
    Jag skulle råda alla blivande brudpar att inte ha för mycket kvar att göra sista veckan innan och att försöka ha i alla fall kvällen innan till att komma ner i varv och hinna och orka ta in och reflektera över vad som händer, varför man gör allt och vad som kommer hända...att man faktiskt ska gifta sig med sin stora kärlek och hur härligt det är! Samma sak med veckan eller i alla fall några dagar efter åt: ta er tid att känna in allt! Kanske kan man inte få ledigt en hel vecka efteråt men i alla fall några dagar!
    Hinna känna glädjen och kärleken!

Svar på tråden Ni som gift er, jag känner panik!