Anonym (ring-ångest) skrev 2012-07-03 23:20:49 följande:
Tusen tack igen för alla bra svar, även ni som "tillhör de andra" så att säga! Det är viktigt att förstå att folk kommer tycka olika. Det känns skönt att hör alla era åsikter och det får mig att förstå hur dumt det faktiskt är att bry sig om vad alla andra tycker. Självklart ska jag köra på och kommer nog aldrig ljuga om ringens äkthet då jag förmodligen kommer vara så jäkla stolt över den :) Som många av er skiver så kommer säkert flera personer ha åsikter och då får man hantera det på bästa sätt då. Som sagt, tack för alla svar. Tänk vad hade man gjort utan BT ibland ;)
Jag förstår självklart att alla gör olika prioriteringar och kanske varken vill eller kan lägg den här summan på en ring. Det respekterar jag :) Anledingen att jag tog upp det där men "WT" var att jag, i tråden "trashigaste bröllopet", såg flera personer som skrev just det att CZ ringar är trashigt. Det var inget illa ment till alla som har det.
Sen att vi är lite unga.. hehe ja här i huvudstaden verkar det som om att folk tycker vi är tonåringar när vi berättar om förlovningen. Vet inte om det bara är min skeva uppfattning av folks åsikter men här ska man "sats på karriären", "leva livet", festa och njuta av att vara ung. Tydligen kan man bara göra detta när man är singel men personligen tycker att man nog kan vara två om det också :P.
Var många som höjde på ögonbrynen åt oss (ute på landet) när jag förlovade mig som 18-åring. Var inte så vanligt att man gick o förlovade sig i gymnasiet.