• Trollet77

Titanringar!

Har en förlovningsring som skall på inom kort. Har även hittat en fin vigselring i titan. Är det någon mer som har detta som har tips o erfarenheter? Har ni trivts ?

• Svar på tråden Titanringar!
  • brudsnart

Har titan ring! Även varit och hämtat min vigselring i titan idag super nöjd :):) Haft min förlovningsring sen -06 och den är jätte fin knappt några repor mycket lätt ring !!

• Trollet77

Vad glad jag blir . Vilken vigselring blir det? Jag har fallit för en otroligt vacker ring med stenar. Beställer via nätet.

• teddy

Var beställer ni era ringar från??

• novia72

Jag har haft mina i snart 4 år och är otroligt nöjd, inga repor och lätta! :)

• ElinFalk85

älskar min titanring, min vigselring alltså. min förlovningsring ska vi byta ut för den passar inte med vigselringen.

• brudsnart

Vi har köpt av en guldsmed i borås :) Jag valde en ring med 7 st stenar såå fin nu längtar jag tills den sitter på mitt finger :):) 10 dagar kva wiiii!!!

• teddy

Någon som beställt från nätet? Och isf varifrån?

• filibustern

har förlovningsringen i titan och gult guld. älskar den! köpte från guldfynd. :) 

• MagnusFru

Vi älskar våra titanringar

• Emelie325

Vi har också titanringar och i min killes ring är det även Tantal. Älskar min ring!! Superlätt, nätt men visst blir det repig, men det hör ju till! Kan varmt rekommendera Lars Torwaldsson som tillverkat våra ringar i sin ateljé på Verkstadsgatan. Gravering kan jag rekommendera Kerstin Östman på Pilgatan 17, jätte duktig!

Svar på tråden Titanringar!