Titanringar!
Har en förlovningsring som skall på inom kort. Har även hittat en fin vigselring i titan. Är det någon mer som har detta som har tips o erfarenheter? Har ni trivts ?
Har en förlovningsring som skall på inom kort. Har även hittat en fin vigselring i titan. Är det någon mer som har detta som har tips o erfarenheter? Har ni trivts ?
förresten, mariamagdalena, e de bekväma i kanterna? eller e de vassa?
Vi har förlovningsringar i vitguld och vigselringar i titan(de på min profilbild). Våra förlovningsringar älskar vi men de är bra mycket tyngre än vigselringarna som alla andra säger känns lätta och mjuka att bära. Älskar båda mina ringar så klart men vigselringen är jag bara så jäkla nöjd med!
Har ännu inte hittat en sida där man kan köpa ringarna på öppet köp, vet ni nån? ...eller kan man liksom inte det?? (ograverade ringar menar jag då)
Bor i Härnösand där titanringar.se håller till så vi var in i butiken och provade ringar. Blev så att de smälte ner våra förlovningsringar och la in i en sträng i mitten av titanet, och min ring har 3 små diamanter. Rekommenderar titanringar.se, seriösa!