• Trollet77

Titanringar!

Har en förlovningsring som skall på inom kort. Har även hittat en fin vigselring i titan. Är det någon mer som har detta som har tips o erfarenheter? Har ni trivts ?

• Svar på tråden Titanringar!
  • MagnusFru
    teddy skrev 2012-07-03 15:31:04 följande:
    Någon som beställt från nätet? Och isf varifrån?
    Vi beställde från titanringar.com
  • jakother

Här är min ring som jag smygträtt på fingret, men egentligen ska den komma dit den 25/8 ;)

Jaha kunde inte ladda upp den, men den finns på min blogg

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Drullen

Vi har förlovningsringar från titanringar.com o nu även beställt vigselringarna därifrån. Ja älskar ringen ja har o längtar tills den andra kommer sååååå underbar! Förutom att ringarna är kanon, så är servicen perfekt!

• Pertinax

Våra nya titanringar. Blivandes är 8 mm bred, min 6 mm. Silverinlägg. Min andra ring är 3 mm bred med 7x0,02 ct briljanter (tw-vs). Kommer från titanringar.com.

Vi har haft titanringar i 2 år sedan vi förlovade oss. Har trivts bra men har raka kanter på förlovningsringarna, så det har gjort ont om man hållt handen lite hårt. Därför vi byter till nya ringar med halvrunda kanter,

• MariaMagdalena

Vi har beställt våra vigselringar i titan nu ikväll =))

vigselringar.jpg

Har just nu förlovningsringar i rött guld men kommer alltså att byta ut dom. Min blivande kommer ha denna (den som är utan sten) som kombinerad förlovnings/vigselring och jag ska försöka hitta en smal, ca 3-4 mm bred förlovningsring som ska passa till =)

Har en titanring sen tidigare som "vardagsring" och den är verkligen underbart skön att bära =)

• teddy
    MariaMagdalena skrev 2012-07-22 22:20:05 följande:

Vi har beställt våra vigselringar i titan nu ikväll =))

vigselringar.jpg

Har just nu förlovningsringar i rött guld men kommer alltså att byta ut dom. Min blivande kommer ha denna (den som är utan sten) som kombinerad förlovnings/vigselring och jag ska försöka hitta en smal, ca 3-4 mm bred förlovningsring som ska passa till =)

Har en titanring sen tidigare som "vardagsring" och den är verkligen underbart skön att bära =)

Var har du beställt ifrån??
  • MagnusFru
    snowstars skrev 2012-08-12 19:34:19 följande:
    Ni som beställt från titanringar.com - har ni varit någon annanstans och provat ut ringstorlek?
    Vi lånade deras ringmått. Man betalar en summa typ 300 kr och när man sedan skickar tillbaka ringmåttet och beställer sina ringar så drar de av summan för ringmåttet
    Vi är jättenöjda med att vi gjorde så. Vi provade ut ringstorlekarna vid flera tillfällen dvs vi mätte ringstorlekarna vid olika tidpunkter under flera dagar (eftersom man kan ha varma händer tex på morgonen och kallare senare under dagen och när man är varm så kan fingrarna vara större) och skrev ner resultatet varje gång och såg på så sätt vilka storlekar som oftast var "rätt" och sen var det bara att beställa
  • MariaMagdalena

Teddy Dom är från smyckenet.se Jättefina ringar till superpriser! Snabba och trevliga att ha och göra med. Såhär ser dom ut irl

• teddy
    MariaMagdalena skrev 2012-08-13 18:48:23 följande:

Teddy Dom är från smyckenet.se Jättefina ringar till superpriser! Snabba och trevliga att ha och göra med. Såhär ser dom ut irl

Jättefina! :)
Svar på tråden Titanringar!