• teddy

Titanringar!

Var beställer ni era ringar från??

• teddy

Någon som beställt från nätet? Och isf varifrån?

• teddy
    MariaMagdalena skrev 2012-07-22 22:20:05 följande:

Vi har beställt våra vigselringar i titan nu ikväll =))

vigselringar.jpg

Har just nu förlovningsringar i rött guld men kommer alltså att byta ut dom. Min blivande kommer ha denna (den som är utan sten) som kombinerad förlovnings/vigselring och jag ska försöka hitta en smal, ca 3-4 mm bred förlovningsring som ska passa till =)

Har en titanring sen tidigare som "vardagsring" och den är verkligen underbart skön att bära =)

Var har du beställt ifrån??
  • teddy
    MariaMagdalena skrev 2012-08-13 18:48:23 följande:

Teddy Dom är från smyckenet.se Jättefina ringar till superpriser! Snabba och trevliga att ha och göra med. Såhär ser dom ut irl

Jättefina! :)
  • teddy

förresten, mariamagdalena, e de bekväma i kanterna? eller e de vassa?

• teddy

Har ännu inte hittat en sida där man kan köpa ringarna på öppet köp, vet ni nån? ...eller kan man liksom inte det?? (ograverade ringar menar jag då)

• teddy
    MariaMagdalena skrev 2012-08-15 11:32:44 följande:
    Tror att dom allra flesta tillverkar ringar efter att en beställning är lagd. Av vilken anledning vill du ha ett öppet köp? =)
    Ja, för att testa dom liksom...
  • teddy
    MariaMagdalena skrev 2012-08-15 12:13:42 följande:
    Ok =) isf skulle jag nog rekomendera att du är går in till någon som säljer titanringar och provar, eller beställer någon riktigt billg över nätet
    jo... men e inte frågan då om de riktigt billiga titanringarna som finns på nätet är ren titan?
Svar på tråden Titanringar!