• Jalle

Mingeltips tack!!!

Vi hade gjort i ordning en stor fotoram som gästerna kunde roa sig med. Till detta hade vi en väska med rekvisita som hattar, solglasögon mustacher, boa mm. Väldigt uppskattat! Vi har så många roliga kort och det var många glada skratt! Här är jag, min man (!) och våra barn.

Gästerna fick också bubbel och snittar medans de väntade på oss. När vi kom så blev det påfyllning för brudskålen.

• Jalle
    Jalle skrev 2012-08-08 15:03:34 följande:
    Vi hade gjort i ordning en stor fotoram som gästerna kunde roa sig med. Till detta hade vi en väska med rekvisita som hattar, solglasögon mustacher, boa mm. Väldigt uppskattat! Vi har så många roliga kort och det var många glada skratt! Här är jag, min man (!) och våra barn.

Gästerna fick också bubbel och snittar medans de väntade på oss. När vi kom så blev det påfyllning för brudskålen.

Självklart hade vi engångskameror i väskan också.
  • Jalle

Det var verkligen en isbrytare också. Vi har kort på människor som aldrig träffats som står och kramas och skrattar i ramen, och då har kvällen knappt börjat. Av alla "att-göra-saker" vi planerade till bröllopet (vi hade folkparkstema med chokladhjul mm), så var det ramen som helt överraskande blev bäst! Enklast att göra också.

• Jalle

Kul att ni gillade idén! Här kommer en bild på "rekvisita-väskan".

Svar på tråden Mingeltips tack!!!