• PoS

Behöver tips på dukning av smala bord

Tycker att chicita har rätt. Det blir ibland en grej att man ska smycka, smycka, smycka så mkt som möjligt men med smala bord kan det ju bli lite för mkt. OM du vill ha någonting så försök hitta någon typ av dekoration som kan vara långsmalt, alltså typ smala brickor/fat i ert färgval att lägga blomdekorationer o stenar på tex så kan murgröna som du pratar om "binda" ihop de. Annars tycker jag murgröna låter som en utmärkt "mittengrej" alldeles solo!

• PoS

Haha chicita skrev jag men menade naturligtvis daniiel... går inte att citera på mobilen. My bad!!

• PoS
    Chicita skrev 2012-07-03 21:13:29 följande:
    Hehe... ja jag och daniiel har oftast samma åsikter så jag tror inte det spelar så stor roll vem du nämner Tungan ute

haha, jag läste nog i någon annan tråd precis innan och det "brukar" ju ofta finnas tips och idéer från båda er så jag blandade nog ihop vem som skrivit var...

TS: Tror också att en smal (alltså jättesmal) sträng av floret kan funka med murgröna på och vaser som typ på Daniiels bilder. Det blir nog väldigt fint!

Svar på tråden Behöver tips på dukning av smala bord