Inlägg från: Smulan |Visa alla inlägg
  • Smulan

hur ska vi förklara vilka som får komma till rådhuset?

Hur många får plats? jag skulle nog bara tagit två vittnen om jag var du. Vi gifter oss den 14 juli i hemlighet med två vänner som vittnen och har en fest för alla andra en månad efter.

Om det känns konstigt så ta bara den närmaste släkten med förklaring att det just bara finns ett visst antal platser och de närmste borde ju få vara med. Det borde folk förstå tycker jag.

• Smulan

Ok ja men då får ni ju in en del ändå....förklarar ni bara precis vad som är "problemet" så borde ju folk förstå att ni inte gör det för att vara dumma utan för att det helt enkelt inte går.
    När gifter ni er? Vi har tänkt att ett av våra vittnen ska filma vigsel cermonin den 14 juli och den ska vi visa på stor duk det första vi gör när alla kommit till festen som vi har den 11 aug tillsammans med ett bildspel på alla foton och bra musik som vi ska knåpa ihop. Då blir det ju nästan som att de får vara med ändå ;) Kanske är något för er med? Att visa filmen för de andra som inte fick plats. Har ni bjudit många? Vi ska bjuda runt 60 pers så vi får se hur många som kan komma med kort varsel ;).

• Smulan

Krystat- det låter som en jätte bra ide' kul med nån som gör som vi :)

• Smulan

Oj autostavningen döpte dig till krystat ha ha förlåt krystal.

Svar på tråden hur ska vi förklara vilka som får komma till rådhuset?