• Chicita

Röda naglar eller fransk manekyr?

Jag röstade på Fransk Manikyr.
    Men anledningen för mig är inte bara för att det är klassiskt och stilrent, vilket det faktiskt är.
    Utan också för att det kan få dig att känna dig lite speciell då du inte vanligtvis har såna naglar.

När jag gifte mig så ville jag ju inte se ut som jag gör till vardags, även om jag ville vara mig själv.
    Så att du inte har det till vardags kan vara det som gör att det känns festligare för dig.

Och det tar inte heller fokus från ringarna om någon vill se dom under kvällen sen eller om ni tar såna bilder som nån sa. 

• Chicita
    Tokig skrev 2012-07-10 15:17:14 följande:
    Klokt! För så är det ju, även om jag vill vara mig själv så vill man ju vara den bästa version av sig själv som man kan vara.
    Precis...

Varför inte satsa på ett armband med exempelvis senapsgula eller röda accenter om du vill ha in lite färg? Glad
  • Chicita
    Tokig skrev 2012-07-10 15:36:06 följande:
    Tack för tipset. Men jag ska hålla smyckena jätteenkelt.

Jag har aldrig så jättemycket smycken. Gillar klockor och annars har jag oftast bara nån form av läderarmband.
    En klocka med lite färg då kanske? Glad

Men alltså annars tror jag inte att du behöver vara rädd för att vara färglös. Vitt är också en färg. Flört Och hur ofta bär man helvitt? 
    Jag kände mig inte neutral och som om jag saknade färg i alla fall.  Solig
  • Chicita
    Tokig skrev 2012-07-10 15:52:19 följande:
    Absolut, och det är därför jag vill och kommer ha vit klänning. Är lite rädd att jag inte skulle känna mig som en brud annars. Men jag tror att jag måste väga upp det vita med lite färg för att känna mig som mig själv ovh inte som att jag är på maskerad... fast jag vet inte. Lite maskerad och skådespel är ju hela den där dagen så jag kanske inte ska göra det för svårt :)
    Satsa på att göra det till en speciell dag helt enkelt så löser sig allt annat efter hand Glad
  • Chicita
    Emsie skrev 2012-07-10 20:08:39 följande:
     Rött låter som att det passar jätte fint till blommorna och maken du tänkt :)
    Oj..
    Ska man matcha naglarna med blivande maken? FörvånadFlört 
  • Chicita
    Emsie skrev 2012-07-10 21:18:41 följande:
    Oj, vad tokigt det blev! Menade ju "make upen" ;)
    Haha... ja du är inte den första som gjort den missen.
    Ibland kan det bli väldigt roligt...

Ex: Var på provsminkning idag, måste säga att jag inte alls är nöjd med maken. Måste byta! 
Svar på tråden Röda naglar eller fransk manekyr?