Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Låren klibbar ihop när det är varmt.

Jag har samma problem.
    Men i våras hittade jag en sorts cykelbyxor i spets på Gina Tricot (trodde aldrig att dom skulle ha något i min storlek, men det hade dom).
    Cykelbyxorna är så tunna att det är mer underkläder än ytterplagg. kan tänka mig att man kanske har såna och sen ett par minishorts utanpå eller nåt.

Dom har i alla fall varit min livräddare i år. Jag köpte tre par, och hoppas dom håller i evigheter. Solig 

• Chicita
    Anonym (Gnisslande lår) skrev 2012-07-10 15:36:53 följande:
    Syns dom om man har normallånga klänningar på sig?
    Det beror på vad som är normallångt för dig Flört
    Det är cykelbyxor som sagt. Ovanför knäna.
  • Chicita
    Anonym skrev 2012-07-10 15:47:58 följande:
    Hittar inte sådana på Gina nu... Har samma problem så det hade varit najs..
    Dom var svåra att hitta på Gina. Även butikspersonalen hade svårt att hitta (köpte ett par i butiken i Falun för jag var osäker på storleken och alla var förpackade, skulle sen köpa fler i Borlänge och då förstod inte personalen alls vad jag pratade om. Men dom fanns där, om dom är slutsålda nu är en annan sak...
  • Chicita
    Anonym skrev 2012-07-10 16:08:18 följande:
    Eller de var inte helt i spets Chicita?
    Jepp helt i spets
  • Chicita
    Anonym skrev 2012-07-10 16:22:21 följande:
    Ok...får leta vidare...hittade inte i min gina-butik här...fast jag tittade ju inte efter sånt som var förpackat heller visserligen..
    Dom var ihoprullade, ungefär som när man köper strumpor. Du vet en sån där pappersremsa runt och så sticker det ut lite i båda ändar.
    Tror att dom bara fanns i cremevit, men det spelar ju ingen roll om dom ändå inte syns Flört
Svar på tråden Låren klibbar ihop när det är varmt.